Service

Service
De serviceprocedure van Meneertegel. Wij zullen er altijd alles aan doen om u een perfect product te leveren en er voor zorgen dat de service conform de verwachting is.

Helaas kunnen zich altijd situaties voordoen die ervoor zorgen dat u niet tevreden bent.

Het beste is om dan direct contact met ons op te nemen zodat wij u zo snel en zo correct mogelijk kunnen helpen. Klachten worden slechts in behandeling genomen indien deze schriftelijk worden ingediend middels onderstaand volledig door u ingevuld serviceformulier.

U zult na het verzenden van uw formulier binnen 48 uur een inhoudelijke reactie mogen verwachten.

Voorwaarden
Opmerkingen over de geleverde producten (producten, kleuren, formaten, aantallen) dienen binnen 48 uur na uitlevering te worden gemeld bij Meneertegel middels onderstaande serviceformulier. Na deze termijn kunnen wij uw klacht niet meer in behandeling nemen.

Klachten over de geleverde producten (kwaliteit) dienen binnen 5 werkdagen na uitlevering te worden gemeld bij de Meneertegel middels het onderstaande serviceformulier. Na deze termijn kunnen wij uw klacht niet meer in behandeling nemen.

Klachten over producten (kwaliteit) welke later pas zichtbaar worden na een gebruikstermijn dienen binnen de garantieperiode te worden gemeld bij Meneertegel middels het onderstaande serviceformulier. Na deze termijn kunnen wij uw klacht niet meer in behandeling nemen. Bij klachten over producten inzake kwaliteit wordt bij reactie altijd rekening gehouden met de situatie bij regulier gebruik.

Meneertegel is alléén aansprakelijk voor de directe schade aan de producten en niet voor indirecte schade.

Uitgesloten
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan onze website, uitleg, specificaties en beeldmateriaal, kunnen de producten enigszins afwijken in werkelijkheid. Hierop kunnen geen klachten worden geaccepteerd.

Alle in de webshop van Meneertegel gepubliceerde vermelde afmetingen zijn ca.. Het kan best zijn dat de maten enigszins en minimaal afwijken. Hierop kunnen geen klachten worden geaccepteerd.

Een tevreden klant is het allerbelangrijkst. Bent u niet tevreden en wilt u dit direct melden bel, mail of app ons dan op de contactgegevens welke online vermeld staan zodat we u vanuit die positie reeds verder kunnen helpen de klacht op te lossen.

Vul onderstaand serviceformulier zo zorgvuldig mogelijk in zodat wij u snel en zo correct mogelijk van dienst kunnen zijn.

Graag foto’s en dergelijke bijvoegen, om een klacht te kunnen verduidelijken.

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Met vriendelijke groet, Meneertegel!